4 covers

4 covers

jeudi 13 mars 2014

Radiation Wil Save Us All



Het volgende scenario zou bijna verloren gegaan zijn voor de wereld.
Ik ruim van tijd tot tijd de harde schijf op en berg de geaccepteerde en betaalde verhalen op. Ik was er vrijwel zeker van dat ik voor dit verhaal al een rekening geschreven had, maar ik keek het toch even na en vond geen enkel spoor. Toch maar even opgestuurd naar Thom om te vragen of hij het zich herinnerde en voilà, twee uur later was het geaccepteerd, want Thom had het nog nooit gezien.

Ik heb mensen om me heen die zich grote zorgen maken over het wonen onder hoogspanningsleidingen en teveel telefoneren met mobieltjes, maar ik zie er alleen de vrolijke kanten van.

====================

The next story was almost lost to the world.
From time to time I dust my hard disk and range accepted and paid stories. I was almost sure that I had written an invoice for this story, but I checked it and found no trace. Just in case, I sent it to Thom the editor to inquire if he remembered it, et voila, two hours later it was accepted, as Thom never saw it before.

I am surrounded by people who worry big time about living under high tension lines, or using cell phones close to the brain, but I only see the bright side of it.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire